ବନ୍ଦ

    ଉଦ୍ଦେଶ୍ୟ ଏବଂ କାର୍ଯ୍ୟାବଳୀ

    କମିଶନରଙ୍କ ବୈଧାନିକ କ୍ଷମତା :

    • ଓଡ଼ିଶା ଜମି ଜବରଦଖଲ ନିବାରଣ (OPLE) ଅଧିନିୟମର ଧାରା -୧୨ ର ଉପ-ଧାରା -୪ ସୂଚାଏ ଯେ କୌଣସି ଅପିଲ ଆବେଦନ କିମ୍ବା ସବ୍-ଡିଭିଜନାଲ ଅଫିସରଙ୍କ ରିଭିଜନ ବିଚାରାଧୀନ ଅଛି, କଲେକ୍ଟର [ରାଜସ୍ୱ ବିଭାଗୀୟ କମିଶନର] ଯାହାକିଛି ହୋଇପାରେ,ଅପିଲ କିମ୍ବା ରିଭିଜନର ନିଷ୍ପତ୍ତିର ସ୍ଥଗିତାଦେଶ କରିପାରିବେ, ଯେଉଁ ଅପିଲ କିମ୍ବା ରିଭିଜନ ଉପରେ ଆଦେଶ ହୋଇଥିବ |
    • ସହରାଞ୍ଚଳର ସାର୍ବିକ ରେଖାଚିତ୍ର (master plan)ଗୁଡିକ କମିଶନରଙ୍କ ନିର୍ଦ୍ଦେଶରେ ଅନୁମୋଦିତ ଏବଂ ସଂଶୋଧିତ ହୁଏ |
    • ସରକାରଙ୍କ ଆଦେଶ ନମ୍ବର ୩୧୩୮୫ ତାରିଖ ୨୭.୦୫.୧୯୮୭ ମତେ କମିଶନର ସରକାରି ଜମିଗୁଡ଼ିକର ଅଗ୍ରୀମ ଅଧିକରଣକୁ ଅନୁମୋଦନ କରିଥାନ୍ତି ।
    • ଓଡ଼ିଶା ସର୍ବସାଧାରଣ ପୁନଃଭରଣା ଦାବୀ(OPDR) ନିୟମର ଧାରା ୨ (ଘ) ଅନୁଯାୟୀ ଏକ ସାର୍ଟିଫିକେଟ୍ ଅଧିକାରୀଙ୍କ ନିଯୁକ୍ତିକୁ ମଞ୍ଜୁର କରନ୍ତି |
    • ଓଡ଼ିଶା ସର୍ବସାଧାରଣ ପୁନଃଭରଣା ଦାବୀ (OPDR) ନିୟମ, ୧୯୬୩ ର ନିୟମ -୩(୧) ସୁଚାଏ ଯେ ସାର୍ଟିଫିକେଟ୍ ଅଫିସରଙ୍କ କାର୍ଯ୍ୟ ସମ୍ପାଦନ କରିବା ପାଇଁ ଧାରା -୨ ର ଧାରା (d) ଅନୁଯାୟୀ ଜଣେ କଲେକ୍ଟରଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ନିଯୁକ୍ତ ଅଧିକାରୀମାନେ ସେହିଭଳି ଶ୍ରେଣୀର ମାମଲାଗୁଡ଼ିକ ଫଇସଲା କରିବେ । ଜିଲ୍ଲାପାଳ ସେହି ଅଫିସ ଅଧିକାର ମାନଙ୍କୁ ରାଜସ୍ୱ କମିଶନରଙ୍କ ଅନୁମୋଦନ କ୍ରମେ ପ୍ରତ୍ୟକ୍ଷ ଭାବରେ ନିଯୁକ୍ତ କରିପାରିବେ
    • ଓଡ଼ିଶା ସର୍ବସାଧାରଣ ପୁନଃଭରଣା ଦାବୀ (OPDR) ନିୟମ, ୧୯୬୩ ର ନିୟମ -୩ (୨) ସୁଚାଏ ଯେ ରାଜସ୍ୱ ବିଭାଗୀୟ କମିଶନରଙ୍କ ଅନୁମୋଦନ କ୍ରମେ ଜଣେ ଅଧିକାରୀଙ୍କୁ ସାର୍ଟିଫିକେଟ୍ ଅଫିସର ଭାବରେ ନିଯୁକ୍ତ କରିବା ସମୟରେ ଏବଂ ସବ୍-ଡିଭିଜନାଲ ଅଫିସରଙ୍କ କ୍ଷେତ୍ରରେ, ଯେଉଁମାନେ ଧାରା -୨ ର ଧାରା- (ଖ) ଅନୁଯାୟୀ ସାର୍ଟିଫିକେଟ୍ ଅଫିସର ଅଟନ୍ତି, ଜିଲ୍ଲାପାଳ ମାମଲାଗୁଡ଼ିକର ଶ୍ରେଣୀ ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ କରିପାରନ୍ତି ଯଥା, ବିଭାଗ କିମ୍ବା ଲୋକାଲ୍ ବଡି ଗୁଡିକ (Local bodies) ଏବଂ ବ୍ୟକ୍ତିବିଶେଷ ଯାହା କିଛିବି ଥାଏ, ସେହି ସମ୍ବନ୍ଧରେ ପ୍ରତ୍ୟେକ ଅଧିକାରୀ ଦରଖାସ୍ତ ଅଧିଗ୍ରହଣ କରିବା ପାଇଁ କ୍ଷମତାପ୍ରାପ୍ତ ହେବେ ।
    • ଓଡ଼ିଶା ସର୍ବସାଧାରଣ ପୁନଃଭରଣା ଦାବୀ (OPDR) ନିୟମର ଧାରା -୬୦ ର ଉପ-ଧାରା -୧ ର ଧାରା ଅନୁଯାୟୀ ଜିଲ୍ଲାପାଳଙ୍କ ଦ୍ଵାରା ପାରିତ ହୋଇଥିବା ଆଦେଶଗୁଡିକ ଉପରେ ରାଜସ୍ୱ କମିଶନର ହେଉଛନ୍ତି ଅପିଲ୍ କର୍ତ୍ତୃପକ୍ଷ |
    • ଓଡ଼ିଶା ସର୍ବସାଧାରଣ ପୁନଃଭରଣା ଦାବୀ (OPDR) ନିୟମର ଧାରା -୬୧ ର ଧାରା (କ) ଅନୁଯାୟୀ ଅତିରିକ୍ତ ଜିଲ୍ଲା ମାଜିଷ୍ଟ୍ରେଟ କିମ୍ବା ଜିଲ୍ଲା ମାଜିଷ୍ଟ୍ରେଟଙ୍କ ଦ୍ଵାରା ପାରିତ ହୋଇଥିବା ଆଦେଶର ରିଭିଜନାଲ ଅଧିକାରୀ ହେଉଛନ୍ତି ରାଜସ୍ୱ କମିଶନର ।
    • ଓଡିଶା ସର୍ଭେ ଏବଂ ସେଟଲମେଣ୍ଟ ନିୟମ ୧୯୫୮ ର ଧାରା-୧୫ ଅନୁସାରେ ଖତିୟାନ (Record of Rights) ର କିମ୍ବା ତାର ଆଂଶିକ ରିଭିଜନ ପାଇଁ ରାଜସ୍ୱ କମିଶନର ରିଭିଜନ ଅଧିକାରୀ ଅଟନ୍ତି ଏବଂ ସରକାରଙ୍କ ନିର୍ଦ୍ଦେଶାନୁଯାୟୀ ନିର୍ଦ୍ଧିଷ୍ଟ ଜିଲ୍ଲାଗୁଡିକ ପାଇଁ କ୍ଷମତାପ୍ରାପ୍ତ ହୋଇଥାନ୍ତି
    • ରାଜସ୍ୱ କମିଶନରଙ୍କୁ ପୁନର୍ବାସ ଏବଂ ପୁନଃ ବିସ୍ଥାପନ ଆଇନ କମିଶନର ଭାବେ ଘୋଷଣା କରାଯାଇଛି।
    • ଓଡିଶା ଲୋକସେବା ଅଧିକାର ଅଧିନିୟମ ଅଧୀନରେ ରିଭିଜନ ଅଧିକାରୀ ଅଟନ୍ତି
    • ଓସିଏସ୍ (ସିସିଏ) ନିୟମ 1962, ଅନୁଯାଇ ଜିଲ୍ଲା କ୍ୟାଡରର ଗୃପ ସି ଏବଂ ଡି କର୍ମଚାରୀଙ୍କ ପାଇଁ ଶୃଙ୍ଖଳାଗତ କାର୍ଯାନୁଷ୍ଟାନ ଉପରେ ପାରିତ ହୋଇଥିବା ଆଦେଶ ବିରୁଦ୍ଧରେ ରାଜସ୍ୱ କମିଶନର ଆପିଲ ଅଧିକାରୀ ଅଟନ୍ତି |
    • ଓଡ଼ିଶା ରାଜ୍ୟ ସରକାର ଜମି ବନ୍ଦୋବସ୍ତ (OGLS) ନିୟମ, ୧୯୮୩ ର ନିୟମ ୧୧ ଅନୁଯାୟୀ ସରକାରୀ ଜମି ଏବଂ ବିବିହ୍ନ ସରକାରୀ ବିଭାଗ ଏବଂ କେନ୍ଦ୍ର ସରକାର, ସ୍ଥାନୀୟ ସଂସ୍ଥା, PSU, ଶିକ୍ଷାନୁଷ୍ଠାନ ଇତ୍ୟାଦିଙ୍କୁ ଏଲିଏନେସନ୍ / ଲିଜ୍ କ୍ଷମତା ମତେ ମଞ୍ଜୁର କରନ୍ତି |
    • ରାଜସ୍ୱ କମିଶନର, ଦକ୍ଷିଣାଞ୍ଚଳର ନକଲି ଜାତି ପ୍ରମାଣପତ୍ରକୁ ନେଇ ରାଜ୍ୟ ସ୍ତରୀୟ ଯାଞ୍ଚ କମିଟିର ସଭାପତି ଅଟନ୍ତି।
    • ଓଡ଼ିଶା ରାଜ୍ୟ ସରକାର ଜମି ବନ୍ଦୋବସ୍ତ ଅଧିନିୟମ (OGLS), ୧୯୮୩ ର ନିୟମ -୭ ଅନୁଯାୟୀ ରିଭିଜନ ଅଧିକାରୀ ଅଟନ୍ତି |
    • ଓଡିଶା ବେସାମରିକ ସେବା(ବର୍ଗୀକରଣ, ନିୟନ୍ତ୍ରଣ ଏବଂ ଅପିଲ୍) OCS (CCA) ନିୟମ, ୧୯୬୨ ଅନୁଯାୟୀ ଅନୁସନ୍ଧାନକାରୀ ଅଧିକାରୀ ଏବଂ ମାର୍ଶଲିଂ ଅଫିସରଙ୍କ ନିଯୁକ୍ତି କରିଥାନ୍ତି |
    • OCS(CCA) ନିୟମ, ୧୯୬୨ ଅନୁଯାୟୀ ଗ୍ରୁପ୍ ସି ଏବଂ ଡି କର୍ମଚାରୀଙ୍କ ପାଇଁ ଶୃଙ୍ଖଳାଗତ ଅନୁଶାସନ ଅଧିକାରୀ ଭାବରେ କାର୍ଯ୍ୟ କରନ୍ତି |

    କମିଶନରଙ୍କ ଆର୍ଥିକ କ୍ଷମତା :

    • ନିଜ କାର୍ଯ୍ୟାଳୟର କର୍ମଚାରୀଙ୍କ ଅବସର କାଳୀନ ଭତ୍ତା(pension) ମଞ୍ଜୁର ଅଧିକାରୀ ଅଟନ୍ତି |
    • ନିଜ କାର୍ଯ୍ୟାଳୟର କର୍ମଚାରୀଙ୍କ ଅନ୍ତିମ ଜିପିଏଫ୍ ମଞ୍ଜୁର ଅଧିକାରୀ ଅଟନ୍ତି |
    • ନିଜସ୍ୱ କର୍ମଚାରୀ ତଥା ରାଜସ୍ୱ ପ୍ରଶାସନ ଅଧୀନରେ ଥିବା ସବ୍-ଅର୍ଡିନେଟ୍ ଅଫିସ୍ ସମ୍ବନ୍ଧରେ ଅଣ ଫେରସ୍ତଯୋଗ୍ୟ ଜିପିଏଫ୍ / ଅସ୍ଥାୟୀ ଜିପିଏଫ୍ ମଞ୍ଜୁରୀ କରନ୍ତି |
    • ଗୃହ ନିର୍ମାଣ ଅଗ୍ରିମ, କମ୍ପ୍ୟୁଟର ଅଗ୍ରିମ, ମୋଟର ସାଇକେଲ ଅଗ୍ରିମ ନିଜସ୍ୱ କାର୍ଯ୍ୟାଳୟର କର୍ମଚାରୀଙ୍କ ଏବଂ ରାଜସ୍ୱ ପ୍ରଶାସନ ଅଧୀନରେ ଥିବା ଅଫିସ୍ ଗୁଡିକର କର୍ମଚାରୀଙ୍କ କ୍ଷେତ୍ରରେ ମଞ୍ଜୁରୀ କରିଥାନ୍ତି |
    • ନିଜସ୍ୱ କାର୍ଯ୍ୟାଳୟର ଅଧିକାରୀ ଏବଂ କର୍ମଚାରୀଙ୍କ ଡାକ୍ତରୀ କ୍ଷତିପୂରଣ (RCM) ଦାବୀର ମଞ୍ଜୁର କରନ୍ତି |
    • ଏହି କାର୍ଯ୍ୟାଳୟର ବିଭିନ୍ନ ମୁଖ୍ୟଙ୍କ ଅଧୀନରେ ସମ୍ଭାବ୍ୟନିଧି ଏବଂ ଅନ୍ୟାନ୍ୟ ଖର୍ଚ୍ଚକୁ ମଞ୍ଜୁର କରନ୍ତି |
    • ନିଜ କାର୍ଯ୍ୟାଳୟର କର୍ମଚାରୀଙ୍କ ସଂଶୋଧିତ ନିଶ୍ଚିତ ବୃତ୍ତି କ୍ରମୋନ୍ନତି/ ପରିବର୍ତ୍ତିତ  ନିଶ୍ଚିତ ବୃତ୍ତି କ୍ରମୋନ୍ନତି (RACP / MACP) ର ମଞ୍ଜୁର କରନ୍ତି |
    • ଆର୍ଥିକ କ୍ଷମତା ନିୟମ ୧୯୭୮(financial power rule 1978) ଅନୁଯାୟୀ, ରାଜସ୍ୱ କମିଶନର ସୈରାତ, ରେଭିନ୍ୟୁ ଓ ସେସ ଇତ୍ୟାଦିର କରଛାଡ ଏବଂ ରାଜସ୍ୱ ଦେୟଛାଡ ପ୍ରସ୍ତାବ ଗୁଡିକୁ କ୍ଷମତା ମତେ ମଞ୍ଜୁର କରିଥାନ୍ତି

    କମିଶନରଙ୍କ ପ୍ରାଶାସନିକ କ୍ଷମତା :

    • ରାଜସ୍ୱ କମିଶନର ନିଜ ଅଫିସର ମୁଖ୍ୟ ଅଟନ୍ତି |
    • ନିଜ କାର୍ଯ୍ୟାଳୟର ବିଭାଗୀୟ ପଦୋନ୍ନତି କମିଟିର ଅଧ୍ୟକ୍ଷ ଅଟନ୍ତି |
    • ଜମି ଅଧିଗ୍ରହଣ ପ୍ରସ୍ତାବ ଉପରେ ୨୦% ରୁ ଅଧିକ ସଂଶୋଧିତ ଆକଳନ ମଞ୍ଜୁର କରିଥାନ୍ତି |
    • ନିଜସ୍ୱ କାର୍ଯ୍ୟାଳୟର କ୍ୱାର୍ଟର ଆବଣ୍ଟନ କମିଟିର ଚେୟାରମ୍ୟାନ୍ ଅଟନ୍ତି |
    • କ୍ରୟ କମିଟି ଦ୍ୱାରା ବସ୍ତୁ କ୍ରୟକୁ ଅନୁମୋଦନ କରନ୍ତି |
    • ପୁନର୍ବାସ ଏବଂ ପାରିପାର୍ଶ୍ୱିକ ବିକାଶ ପରାମର୍ଶଦାତା କମିଟି (RPDAC) ଗଠନ କରନ୍ତି ଏବଂ ଗୋଟିଏ ଜିଲ୍ଲାକୁ ଅନ୍ତର୍ଭୁକ୍ତ କରୁଥିବା RPDACର ସଭାପତି ଭାବରେ କାର୍ଯ୍ୟ କରନ୍ତି |
    • ଆବାସିକ ବିଲଡିଂ ପାଇଁ ୩,୦୦,୦୦, ୦୦୦ ଟଙ୍କା ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ଏବଂ ଅଣ ଆବାସିକ ବିଲଡିଂ ପାଇଁ ୫,୦୦,୦୦, ୦୦୦ ଟଙ୍କା ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ପ୍ରଶାସନିକ ଅନୁମୋଦନ କରିଥାନ୍ତି ।
    • ଦକ୍ଷିଣାଞ୍ଚଳ ଅନ୍ତର୍ଗତ ଜିଲ୍ଲାଗୁଡିକର ଗୃପ ଡି କର୍ମଚାରୀଙ୍କ ଆନ୍ତହଃ ଜିଲ୍ଲା ବଦଳିକୁ ମଞ୍ଜୁର କରିଥାନ୍ତି |
    • ଓଡିଶା ରାଜସ୍ଵ ସେବା(ORS) କ୍ୟାଡରକୁ ପଦୋନ୍ନତି ନିମନ୍ତେ ନିଜସ୍ୱ କାର୍ଯ୍ୟାଳୟର ଏବଂ ରାଜସ୍ୱ କ୍ୟାଡର ଅଧୀନରେ ଥିବା ଜିଲ୍ଲା କ୍ୟାଡରର ସହକାରୀ ତଥା ଅନ୍ୟାନ୍ୟ କ୍ଷେତ୍ର କର୍ମଚାରୀଙ୍କୁ ସୁପାରିଶ କରନ୍ତି ।
    • ନିଜସ୍ୱ କାର୍ଯ୍ୟାଳୟର ବାର୍ଷିକ ସଂସ୍ଥାପନା ରିପୋର୍ଟ ପ୍ରସ୍ତୁତ କରନ୍ତି |
    • ନିଜ କାର୍ଯ୍ୟାଳୟର କର୍ମଚାରୀଙ୍କ ଛୁଟି ମଞ୍ଜୁର କରନ୍ତି |
    • ରାଜ୍ୟ ସରକାରଙ୍କ ଦ୍ଵାରା କ୍ଷମତା ପ୍ରାପ୍ତ ହୋଇ ଦଖିଣାଞ୍ଚଳ ଜିଲ୍ଲାଗୁଡିକରେ ସ୍ଥାନୀୟ ଛୁଟି ଘୋଷଣା କରନ୍ତି |

    କମିଶନରଙ୍କ ଅନ୍ୟାନ୍ୟ କ୍ଷମତା :

    • ଓଡ଼ିଶା ରାଜସ୍ୱ ବିଭାଗୀୟ କମିଶନର ନିୟମ, 1959 ର ନିୟମ 9 ଅନୁଯାୟୀ ଏବଂ ଓଡିଶା ଆରଡିସି (ସଂଶୋଧନ) ନିୟମ 1990 ରେ ସଂଶୋଧିତ ଭାବରେ ରାଜସ୍ୱ ବିଭାଗୀୟ କମିଶନରଙ୍କର ବିଭିନ୍ନ କାର୍ଯ୍ୟ ରହିଛି: ଏତଦ ବ୍ଯତୀତ ରାଜସ୍ୱ ଏବଂ ଅବକାରୀ ବିଭାଗର ଚିଠି ନଂ- 28594 ତା 19.06.1997 ରେ ଦିଆଯାଇଥିବା ନିର୍ଦେଶ ଅନୁଯାୟୀ ମଧ୍ୟ କାର୍ଯ୍ୟଗୁଡିକ ରହିଛି ।
    • ପ୍ରତ୍ୟେକ କ୍ୟାଲେଣ୍ଡର ବର୍ଷରେ ଅନ୍ତତଃ ପକ୍ଷେ ଥରେ କଲେକ୍ଟରଙ୍କ କାର୍ଯ୍ୟାଳୟ ଏବଂ କୋର୍ଟ ଯାଞ୍ଚ କରିବା ଏବଂ ପରବର୍ତ୍ତୀ କ୍ୟାଲେଣ୍ଡର ବର୍ଷର ଏପ୍ରିଲ ମାସରେ ବୋର୍ଡ ଏବଂ ରାଜ୍ୟ ସରକାରଙ୍କୁ ତାଙ୍କ ରିପୋର୍ଟ ପ୍ରଦାନ କରିବା |
    • ତାଙ୍କ ବିବେକ ଅନୁଯାୟୀ ସବ-କଲେକ୍ଟର ଏବଂ ତହସିଲଦାରଙ୍କ ମନୋନୀତ କାର୍ଯ୍ୟାଳୟ ଏବଂ କୋର୍ଟଗୁଡିକ ପ୍ରତ୍ୟେକ ଜିଲ୍ଲାରେ ଅନ୍ତତ ପକ୍ଷେ ଗୋଟିଏ କ୍ୟାଲେଣ୍ଡର ବର୍ଷରେ ଥରେ ଯାଞ୍ଚ କରିବା ଏବଂ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ ପଏଣ୍ଟଗୁଡିକ ବୋର୍ଡ ଏବଂ ରାଜ୍ୟ ସରକାରଙ୍କ ନଜରକୁ ଆଣିବା |
    • ବର୍ଷକୁ ଥରେ ପ୍ରତ୍ୟେକ ଜିଲ୍ଲାର ଅତି କମରେ ଗୋଟିଏ ବ୍ଲକ୍ ଯାଞ୍ଚ କରିବା ଏବଂ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ ବିଭାଗର ଉପଯୁକ୍ତ ବିଭାଗକୁ ନୋଟିସ୍ ଆଣିବା |
    • ପ୍ରତିବର୍ଷ ଥରେ ନିଜ କାର୍ଯ୍ୟାଳୟକୁ ଯାଞ୍ଚ କରିବା ଏବଂ ରାଜ୍ୟ ସରକାରଙ୍କୁ ଏକ କପି ସହିତ ବୋର୍ଡକୁ ତାଙ୍କ ରିପୋର୍ଟ ପ୍ରଦାନ କରିବା |
    • ତାଙ୍କ ବିବେକ ଅନୁଯାୟୀ ମ୍ୟୁନିସିପାଲିଟି ଏବଂ ବିଜ୍ଞାଂପିତ ଅଞ୍ଚଳ ପରିଷଦର ମନୋନୀତ କାର୍ଯ୍ୟାଳୟଗୁଡିକୁ ଯାଞ୍ଚ କରିବା ଏବଂ ଉପଯୁକ୍ତ ବିଭାଗକୁ ତାଙ୍କର ରିପୋର୍ଟ ପ୍ରଦାନ କରିବା |
    • ତାଙ୍କ ବିବେକ ଅନୁଯାୟୀ ବିଭିନ୍ନ ବିଭାଗର ଜିଲ୍ଲା ସ୍ତରୀୟ କାର୍ଯ୍ୟାଳୟଗୁଡ଼ିକୁ ଯାଞ୍ଚ କରିବା ଏବଂ ଉପଯୁକ୍ତ ବିଭାଗକୁ ତାଙ୍କର ରିପୋର୍ଟ ପ୍ରଦାନ କରିବା |
    • ମନୋନୀତ ବିକାଶ ଯୋଜନାଗୁଡିକ ଯାଞ୍ଚ କରିବା ଏବଂ ତାଙ୍କ ପର୍ଯ୍ୟବେକ୍ଷଣର ସାରାଂଶକୁ ଉପଯୁକ୍ତ ବିଭାଗର ନୋଟିସକୁ ଆଣିବା |
    • ଜିଲ୍ଲାପାଳ ଏବଂ ଉପ-ଜିଲ୍ଲାପାଳ ମାନଙ୍କର ଅଧା ବର୍ଷର ଗସ୍ତ ଡାଏରୀ ସମୀକ୍ଷା କରିବା ଏବଂ ବୋର୍ଡକୁ ତାଙ୍କର ସମୀକ୍ଷା ରିପୋର୍ଟର ଏକ କପି ପ୍ରଦାନ କରିବା |
    • ତାଙ୍କ ଅଧୀନରେ ଥିବା ଜିଲ୍ଲାଗୁଡ଼ିକରେ ବିକାଶମୂଳକ ଯୋଜନାଗୁଡ଼ିକର କାର୍ଯ୍ୟକାରିତାକୁ ସମୀକ୍ଷା କରିବା ଏବଂ ସଂପୃକ୍ତ ବିଭାଗକୁ ତାଙ୍କର ସମୀକ୍ଷାର ସାରାଂଶ ରିପୋର୍ଟ କରିବା |
    • ରାଜସ୍ୱ ଏବଂ ବିପର୍ଯ୍ୟୟ ପରିଚାଳନା ପ୍ରଶମନ ବିଭାଗର ଚିଠି ନଂ 35889 ତା 20.09.2013 ଥିବା ନିର୍ଦେଶ ଅନୁଯାଇ ଭୂ ଅର୍ଜନ ଏବଂ ସ୍ଵତନ୍ତ୍ର ଭୂ ଅର୍ଜନ ଅଧିକାରୀ କାର୍ଯ୍ୟଳୟ ଗୁଡିକର ଚୟନ ପୂର୍ବକ ଯାଞ୍ଚକରନ୍ତି ।
    • ରାଜସ୍ୱ ବିଭାଗର ବାର୍ଷିକ ଜମି ରାଜସ୍ୱ ପ୍ରଶାସନ ରିପୋର୍ଟ ସଂକଳନ କରିବା ଏବଂ ରାଜ୍ୟ ପାଇଁ ରିପୋର୍ଟ ସଂକଳନ ପାଇଁ ବୋର୍ଡକୁ ସମାନ ପ୍ରଦାନ କରିବା |
    • ରାଜସ୍ୱ ବିଭାଗର ସମସ୍ତ ଜିଲ୍ଲାର ଚାହିଦା, ସଂଗ୍ରହ ଏବଂ ସନ୍ତୁଳନ, ଜଳ ହାର, (ଦାବୀ, ସଂଗ୍ରହ, ବଳକା) ଇତ୍ୟାଦି ମାସିକ ସମୀକ୍ଷା କରିବା ଏବଂ ପରବର୍ତ୍ତୀ ମାସର 22 ତାରିଖ ଦିନ ବୋର୍ଡ ଏବଂ ରାଜସ୍ୱ ବିଭାଗକୁ ରିପୋର୍ଟ ପ୍ରଦାନ କରିବା |
    • ସମୟ ସମୟରେ, ଜମି ସଂସ୍କାର ଏବଂ ଭଡା ସମ୍ବନ୍ଧୀୟ ଆଇନଗୁଡିକର କାର୍ଯ୍ୟକାରିତା ସମୀକ୍ଷା କରିବା ଏବଂ ଏହାର ହସ୍ତକ୍ଷେପ ଆବଶ୍ୟକ କରୁଥିବା ସମସ୍ୟା ଉପରେ ବୋର୍ଡକୁ ଅବଗତ କରାଇବା |
    • ତାଙ୍କ ଅଧୀନରେ ରାଜସ୍ୱ ଅଦାଲତର ଅଧୀକ୍ଷଣ କରିବା |
    • ଜିଲ୍ଲାପାଳ , ଅତିରିକ୍ତ ଜିଲ୍ଲାପାଳ, ଉପ-ଜିଲ୍ଲାପାଳ ଏବଂ ଅନ୍ୟାନ୍ୟ ରାଜସ୍ୱ ଅଧିକାରୀଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ସମସ୍ତ ରାଜସ୍ୱ ମାମଲାର ମାସିକ ବିସର୍ଜନ ସମୀକ୍ଷା କରିବା ଏବଂ ଆସନ୍ତା ମାସର 22 ତାରିଖ ଦିନ ବୋର୍ଡ ଏବଂ ରାଜ୍ୟ ସରକାରଙ୍କୁ ତାଙ୍କ ରିପୋର୍ଟ ପ୍ରଦାନ କରିବା।
    • ସମୟ ସମୟରେ ସରକାରଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ଦିଆଯାଇଥିବା ନିର୍ଦ୍ଦେଶ ଅନୁଯାୟୀ ଗେଜେଟେଡ୍ ଅଫିସରଙ୍କ ସାମୟିକ ଗୋପନୀୟ ରିପୋର୍ଟ ପ୍ରଦାନ କରିବା |